Jirka stojí za řadou úspěšných projektů, založil doucka.cz, provozuje psanihrave.cz a v posledních několika letech se specializuje na NLP koučování.
Právě s jeho online prezentací NLP kouče jsem mu pomáhal. Jirka má velké zkušenosti s marketingem, tvorbou webů a UX, ale když přijde na vlastní projekt přichází tzv. „autorská slepota“.
O svém podnikání víte vše. A tím těžší je vžít se do kůže čtenáře s jeho otázkami a potřebami. A tady přicházím já, abych propojil dvě reality v jednu webovou prezentaci.
Proto jsme konzultace vzali ze široka. V prvním sledu jsem se zaměřil na rozhovory s Jirkovými klienty a zúčastnil se jeho víkendového kurzu. Cílem bylo zjistit, co jeho klienti oceňují na koučinku a jaká atmosféra na jeho akcích panuje.
Práci na webu jsme pak začali změnami rozložení a výstavby obsahu jednotlivých podstránek. Dívali jsme se na jeho web z pohledu psychologie čtenáře, tónu komunikace a použitých argumentů. Zde nám hodně pomohly výsledky rozhovorů s jeho klienty. V druhém sledu jsme se zaměřili na stylistiku a přenášené emoce. Výsledky jsme průběžně testovali na úzké skupině respondentů.
Z konzultací s Martinem mám velice dobrý pocit. Snaží se do hloubky pochopit, co děláte. Už dopředu víte, co se má stát, ale přitom vůbec nebrání vaší kreativitě. Nehodnotí, radí. S humorem a přesvědčivostí vás dovede do optimálního cíle.