Hrdinové biometrií, které byste na ulici přehlédli.
Nubeo tvoří devět technologických vizionářů a jeden zlatý retrívr. V tak kompaktním týmu nasazují biometrické podpisové technologie do největších českých bank a pojišťoven. Digitalizují interní procesy progresivních společností. Začínali pod názvem DesignPlus a tehdy jim ještě klienti se smíchem přezdívali „Vizionáři z garáže“. A právě tihle „Hrdinové biometrií“ byli vůbec první vývojařské studio, které už v roce 2009 úspěšně nasadilo v Česku biometrické řešení do GE Moneybank.
Mým prvním úkolem bylo vytvořit identitu Nubea – neohroženého malého týmu technologických šamanů, který každodenně stojí proti pracovním výzvám i daleko větší konkurenci. Pro lepší názornost si pomáhám brand-personou, charakter vytvářené značky vztáhnu na historickou, mýtickou nebo popkulturní postavu. Pro Nubeo jsem zvolil postavu Davida, stojícího proti obru Goliáši. David vyhrává díky vizi a odvaze, stejně jako Nubeo. Motto „Courage to innovate“ komunikuje světu: „Pohneme s vašimi zastaralými procesy“, a týmu: „Nepolevíme, vždy budeme na špicci vývoje našeho oboru.“
A jelikož jsou „kluci“ zakladatelé vtipálci, mohl brand-manuál vypadat následovně:
S takto nastavenou identitou se už copy na stránky psalo samo. „we stand for biometrics“, „we make paper documents disappear. what is your super-power?“ je brand-identita neohroženého Davida použitá v praxi. Přesvědčte se sami na nubeo.eu.